شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

با برقراری زیر ساخت های ارتباطی

دورکاری در وزارت ارتباطات نتیجه خواهد داد

هراتيان نژاد

شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۶:۰۰


قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: برای پیاده سازی طرح دورکاری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید مکانیزم های ارتباطی تعریف و سپس زیرساخت های الکترونیکی کار برقرار شود.<BR>

وایمکس نیوز - محمود هراتیان نژاد با بیان اینکه دورکاری برای تمامی شرکت های وزارت ارتباطات در حال پیاده سازی است، اعلام کرد: دور کاری مکانیزمی است که برخی از کارکنان مجموعه وزارت ارتباطت و شرکت های تابعه بتوانند از محلی خارج از محیط کار، وظایف خود را انجام بدهند.
وی ادامه داد: برهمین اساس چگونگی تبادل اطلاعات و نحوه گزارش دهی ها باید انجام شود تا مراحل دور کاری به نتیجه برسد.
وی با بیان اینکه هم اکنون وزارت ارتباطات برای پیاده سازی طرح دور کاری در حال انجام پیگیری های لازم است، افزود: دورکاری یکی از زیر بناهای بحث ارتباط الکترونیکی است.
به اعتقاد وی دورکاری یک مکانیزم درون سازمانی یا به عبارتی دیگر شکلی از اینترانت است که ارتباط بین عوامل دستگاه ها، کارمندان با یکدیگر و یا دستگاه ها با دستگاه به صورت الکترونیکی بر قرار می شود.
چندی پیش عضو کارگروه دورکاری وزارت ارتباطات اعلام کرد که دورکاری در وزارت ارتباطات از ابتدای دی ماه آغاز شده و هم اکنون 150 نفر در این وزارتخانه و شرکت‌های وابسته دورکار شدند که بیشترین تعداد دورکاران متعلق به مؤسسه آموزش و تحقیقات ICT است.
به گفته حمید رضا عطایی هم‌اکنون تمامی شرایط لازم برای دورکاری کامل کارمندان مهیا نیست، دورکاران باید روزهایی در هفته را به محل کار بیایند که پس از الکترونیکی شدن کامل سامانه‌ها و نصب سامانه‌های مورد نیاز دورکاری به طور کامل قابل انجام خواهد بود و نیاز به مراجعه حداقل یک روز به محل کار مرتفع می‌شود.
 

منبع: موبنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو